dont you let me go tonight

watch my back so I make sure you're right behind me as before yesterday the night before tomorrow.

tack för att du kallade mig för fjäril. för jag vill inte vara en larv längre. lustigt att jag hittat min fjäril. och nu blir jag en själv.
anyhow...
hon var så skör och vacker. den pudriga koftan med guldknappar och vida kjolen fick mig på fall. hon var en ballerina. var.
jag beundrade hennes beniga kropp. hennes osäkra leende. med ett mörkt djup i de iskalla ögonen. jag älskar kalla ögon. och hon blev den hon egentligen ville vara. tack för ditt knäppa skratt och mjukheten i din röst. och för the economics statements som gamla gubb-européer försöker göra sig märkvärdiga med.
människor som du borde jag träffa varje dag. /NATALIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback