Time is money

fyfan vad hemskt

Jag har haft magknip och huvudvärk hela dagen. Och det värsta av allt är att jag fortfarande

har ont. Jag är inte magsjuk för jag har inte spytt men jag har mått illa och ej haft någon

vidare lust att äta. Idag har jag endast ätit bröd med ägg, soppa och kaffe. Ja, på hela dagen.

Jag är inte ens hungrig. Jag var givetvis tvungen att stanna hemma från jobbet, från mina

pluttar. Har ju inte haft någon kraft i kroppen. Jag tog en Panodil och pluggade lite italienska.

Aja, jag passade även på att göra ett PROV till mig och min älskling för båda pluggar

språk och ligger ungefär på samma kapitel i boken. Så det kommer bli kul att

se hur det går! Och tror inte att jag kan alla frågorna på provet (jag fuskar ej).

Så jag ska passa på att plugga lite nu när han pumpar på gymmet

för det får man faktiskt!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback