Time to play

to much time spent on

NOthing, waiting for

a moment to arise



Jag har pratat med min kamera nu. Vi har blivit kompisar. Och vet ni vad?

Min bästa vän som jag känt i många många lyckliga år, ska flytta !!! Min lilla

flicka har gått och blivit en stor och självständig flicka. Tänk sig! Hon och hennes

älskling ska bli sambo. Det hade du inte tänkt på va? Nu kommer du få presentera

honom som din "sambo" istället för "pojkvän" haha. AJA vi ska givetvis fira detta

men än så länge kan man bara säga GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSS !!!!




Kommentarer
camilla

Åh. Taaack min fina lilla plutt!!



<3 <3

2011-11-05 @ 09:38:34 | http://universe-illusion.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback