MYSI-GOSI

ikväll blir det "mysi-gosi"

istället för bio.


Idag hade jag en mycket trevlig och rolig dag med pluttarna och så den nya "Linn" som är

så pratglad så jag pruttar ihjäl mig. Nej jag skoja, det är ju givetvis väldigt kul :) Vi fick oss

en rejäl skratt-attack när en plutt vid mitt bord var så trött när han åt så att han glömde bort

att ta bort skeden från handen när han skulle gnugga ögonen så han smetade ut all mat från

skeden över hela ansiktet och håret. Och dessutom blundade han när han gjorde det. Vi skrattade

i flera minuter och ingen förstod vad vi skrattade åt men det slutade med att alla skrattade och

det var ju inte lättare att sluta då. Men visst är det kul att skratta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback