Can you see the light?

Jag ska bli ljushårig
- kan du föreställa dig det?

Nej, det kan jag inte heller eftersom jag aldrig varit det. Jag ska givetvis inte

gå all in eftersom jag vet att jag aldrig skulle passa som blond. Det är heller

inte vad jag strävar efter. Jag vill bli ungefär som bilden nedan fast en/två

nyanser mörkare. Jag har ingen aning om jag skulle passa i det eller ej.

MEN jag är riktigt sugen på en förändring och eftersom det inte kommer

att vara en helfärgning (tror jag) så riskerar jag inte att få ångest efteråt

om jag är missnöjd. Men herregud, det är Natalia som ska färga mig! Är

det ens möjligt att bli missnöjd? I don't think so :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback