Bad service

De borde ha haft en

"ät aldrig här" skylt!

Idag har jag inte gjort någonting som är värt att skriva förutom att

jag har varit och ätit middag på en kolgrill i Örby och firat Sophie

som egentligen fyller år imorn. Jag orkar inte berätta varför det var

så sämst att äta där men jag blev inte mätt i alla fall. Och inge bilder

blev det heller. Igår kollade jag och min älskade sötnosiga älskling på

Fight Club. Den var faktiskt JÄTTE BRA och tänk att jag orkade se på hela

filmen även fast jag satt med min bebis. Vadå orkade tänker ni då. Eller det

borde ni göra. Det är såhär att jag tycker det är så mysigt att sitta med min

älskling att jag inte kan sitta still. Är jag cp? Nej, det är faktiskt sant. Jag vet

inte om ni kan relatera till mig, men det gör inget. Jag får myror i brallan när

jag ser på film med min bebis. Man får ha myror i brallan. Ja, det får man :)



Kommentarer
camilla

Fina <3

2011-11-13 @ 10:15:29 | http://universe-illusion.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback