Baddräkt är hett!

Look what I found


Jag kunde INTE låta bli att stirra på den här skönheten när jag fann den i H&M

tidningen och gissa vad? Jo, den var slut så klart när man skulle beställa den från

hemsidan. INTE IGEN!!!, tänkte jag eftersom den förra bikinin som jag skulle beställa

var också slut :( Men vad hände den 25? JO jag fick min lön så jag sprang till liljeholmen

och köpte den och kan ni fatta att den fanns i 34, 36 och 40? Vilken jävla tur för fasiken!

Jag har ju storlek 34 och XS i ungefär allt förutom när det kommer till underkläder eftersom

min lilla put-rumpa måste få plats. Så det fick bli 36 och den satt perfekt förutom att man

ser bröstvårtorna så jag ska nog sy in egna kupor ;) Och det bästa med den här är att

man också kan använda den som en body med jeans for instance. So sexy oh yes..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback