WIHO

SHopping- gu


Idag har jag shoppat lite grejor inför resan. Lite kläder, lite våtservetter osv.

Men jag har lite kvar så jag ska med min pojke på lördag och leta vidare.

Men jag måste sy in ett par byxor och förkorta en klänning så idag gäller det

att koncentrera sig. Dessutom ska jag vaxa mig (GO GIRLS som vaxar sig, vi är

inte fega som ni som rakar er HAHAHAH) skämt åsido men det är skönt att känna

sig tuff ibland ;) OCH juste, vi köpte en bärbar högtalare så att vi kan lyssna på musik

i stranden !!!!!

Kommentarer
Anonym

http://photobyella.se/2011/july/vinnare-ny-omgang.html#comment



Gash vad fin blogg du har! Klick apå länken ovan och anmäl dig till dagens blogg, skulle vara awsum :)



kram

2011-07-07 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback