Vattenpipa & company



IGÅR 22/1-11

Efter god indisk mat och lite dans (inte för min del eftersom jag inte förstår hur man dansar till

indiskt), begav Sinem, Ehsan och jag oss till stan. Det var längesen vi träffades så vi bestämde oss

för att sätta oss någonstans och fika. Det var inte spikat om Sinem skulle ut med henne syster och

vänner så hon sa att hon kunde möta upp oss senare. När vi kom fram till stan så mötte vi upp min

baby och satte oss vid kungsgatan och rökte vattenpipa.. Det var såå längesen jag rökte, men det är

så mysigt och gott. Vi valde en smak som jag inte hade  prövat förut, nämligen tuggummi haha :)

Det var jätte mysigt och vi planerade att träffas nästa vecka igen för en till omgång fika haha, men då

hoppas vi på att MONII ska joina oss också!



Tog tyvärr inga bilder igår men har några på iphoto, så ni får se mina små troll :)


Världens sötaste SINEM !!



Jag och Ehsan för ett bra tag sen!

Kommentarer
Bee

sv; haha fett skumt oye xD

and yo,svara på smsen D:

<3

2011-01-23 @ 20:13:44 | http://beautymadeleine.com
sofia

kul:D inte mycket!:)

tack!

2011-01-23 @ 22:16:07 | http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback