Questions to be answered



Jag hittade en vad jag anser vara en mycket intressantare

lista med frågor som man kan svara mer utförligt ;) I like,

speciellt när jag är så här trött och uttråkad..



Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: uttråkad

Favoritgodis: Jag älskar all slags godis men föredrar nog sockervadd och sura bilar.

Är det nåt du absolut inte äter: Kiwi eller russin. Usch får rysningar bara jag uttalar det.

Kläder just nu: T-shirt och nylonstrumpbyxor 

Musik just nu: Klockan som tickar

Vad sa du senast: Men jag tänker inte sitta i mitten.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Under 50 talet
och vara en desperat hemmafru, ha ett hem utan det minsta lilla damm, vara en smygalkis och
tycka synd om mitt meningslösa liv som går ut på att tillfredsställa allt och alla förutom mig själv.
Eller helt enkel vara lesbisk under samma period. Bara för att. För att provocera haha ;)

Sommarplaner: Bli fräknig och gyllenebrun :)

Fisk eller badkruka: Badkruka i Sverige. Fisk utomlands (i havet). Jag har fått för mig att
saltvatten är renare, friskare och hälsosammare. 

Saft eller alkohol: Beror på till vad och när. 

Hur många kuddar sover du med: Jag har 5 men kastar bort 3 av dem och sover med 2.

Favoritväder: Soligt fast med en svag vind.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En person att umgås med, en spegel för att spegla mig
och en båt för att ta mig därifrån.

Spelar du något instrument:

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, eftersom det är mysigare att vara uppe när det är mörkt
och för att jag hatar att gå upp "bara för att det är morgon".

Sparare eller slösare: Lever för stunden, all in. Men jag har en spargris (smygare;))

Bästa film: Skönheten och Odjuret eller Snövit och de sju små dvärgarna.

Tror på liv på andra planeter: JA, spikat!

Kommer du ihåg din första kärlek: Definera "första kärlek". 

Älskar du henne/honom fortfarande: Vem?

Har du några homosexuella vänner: Ja

Tror du på mirakel: Ja, men varför hoppas på mirakel när man kan nå toppen med viljan?

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: No doubt.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nja, jag är mer tolerant mot personer som jag inte känner riktigt bra. Jag brukar alltid försöka hitta en anledning till varför dom beter sig på det sättet de gör innan jag flippar, om man redan känner personen så vet man redan det från början.

Ser du på kärleken som ett misstag: Dum fråga.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Antingen inga eller jätte många.

Bio eller promenad: Promenad för jag blir lätt rastlös men bara om personen bär mig en bit eller om man vilar vid en bänk. Helt lat är jag :p

Är du kittlig: Jag är sjukt kittlig under fötterna!

Snarkar du? Jo, men svagt :P

Stjärntecken? Jungfru

Rädd för insekter? JA!!

Äckligaste insekten: Skalbaggar, men jag är rädd för getingar

Största svaghet: Kan lätt ta saker personligt.

Det här är jag bra på: Observera människor, ibland också härma dem.

Bästa bok? Elva minuter

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Bli osynlig och se vad folk gör i sin ensamhet.

Vad vill du jobba som? Jag flyger fortfarande haha

Chips, morötter eller godis? Godis och morötter

Pizza eller hamburgare? Den var svår, men jag tror pizza.

Skriver du dagbok? Förut men jag har en bok med tankar och texter.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inga fler piercingar men jag kanske tatuerar mig. Nacken.

Stökigt eller välstädat? Välstädat, annars blir jag på dåligt humör

Gungar du på stolen? Nej, jag blir rädd för att tappa balansen

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja.

Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger

Är du rädd för blod? Jag har blodfobi och gick i KBT för det men hann aldrig bli klar så jag antar att jag fortfarande är det.

Saltar du på maten? Ja, mer än jag gjorde förut. Men det är bra för jag har lågt blodtryck

Gillar du att sjunga? Ja, men med hög musik på så att jag inte hör hur fult det låter.

Anser du att du är stark? Psykiskt eller fysiskt?

Brukar du sola? Ja, på sommaren.

Vad gör du om du får hicka? Dricker ett glas vatten upp och ner.

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Använder du knark? Nej

Kaffe, te eller inget? Kaffe latte såklart!

Har du en besatthet? Nej, men ibland får jag tvångstankar.








/Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback