Pssst...



She's back

on track!


Tänkte tilläga att Pipirigua is back! Fråga inte om namnet, det är något som jag

själv kommit på och som jag tyckte passade perfekt till henne. Men om jag skulle

beskriva henne med ett ord skulle jag lugnt säga: busig! Och jag tror du vet varför :)

Liksom kläder, vädret och nyheterna så förändras även människor. Och ibland blir vi

bättre, ibland sämre och i andra stunder fastnar vi i tiden utan att riktigt förstå varför.

Men jag tror på förändring och jag tror på viljan. Och tror man på dessa två, kommer

man långt i livet och då menar jag inte endast att man ska tro på sig själv, utan att man

ska tro på människor omkring sig också. Belief!


Kommentarer
sopgias

hahahahah lilla pöööööööööööööööööw

2011-02-25 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback