Good moring sexy!


"StArbucks and

mAke-up is all I

need right now"


God morgon vackra Sverige. Det var längesedan jag vaknade såhär tidigt och verkligen

gick upp för att bege mig någonstans viktigare än till toan haha! På sådana här dagar vill

man givetvis inte vakna svettig av mardrömmar eller vara seg, trött, ful eller på något

annat sätt som ger en själv en negativ känsla och start på dagen. Jag är så väl planerad

(för det mesta i alla fall) och har därför sett till att jag fått tid över idag för titta här sitter

jag och bloggar. Jag har tom en bild på mig att visa er och tro mig det tar ett tag för mig

att bli nöjd med en bild som jag tar för att sedan publicera den och visa den för personer

som jag aldrig träffat eller ens vet vilka dem är för den delen. Hur som helst är jag pigg

och kry och redo för något som jag hoppas kommer bli en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback