Doft, lukt och smak



- who said babyland

was for babies?


Glömde berätta om de fina dofterna som jag också fick. Har ni hört talas

om märket Babyland? I Chile är det jätte populärt att använda dessa parfymer,

och det roliga är att det inte endast är populärt hos bebisar. Även tonåringar

använder dessa oemotståndliga dofter. Jag fick också talk som man kan

använda som fottalk istället för på små bebisrumpor. Så på sommaren när

alla går runt och luktar mint om fötterna doftar jag istället Babyland och är

dessutom mjuk om fötterna :) Åh jag längtar till sommaren och ballerina-tider!

Synd att Sverige inte har så stort utbud här när det gäller hmmm låt mig tänka, ALLT!

Jag har ett meddelande till Raffe (Reinfeldt): Sluta snåla och börja samarbeta mer tack!


PS: Glömde berätta att min syster beställde en massa smink därifrån och som vanligt
älskar hon att dela med sig av sin glädje och det gjorde hon genom att ge mig en DIOR
läppglans. Sjukt fin färg. Lagom med färg och mycket glans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback