Valuable time

"Your time is valuable"

- don't waste it


Idag var en vacker dag. Inte bara på utsidan, utan på insidan också. Vi satt ute ett bra tag,

jag och min syster. Men sen orkade jag inte mer eftersom det blev lite kyligt, och dessutom

är det viktigt att jag inte får någon sol på ansiktet, vilket gör solandet lite svårare än vanligt.

Men mina flug-glasögon är ändå till stor hjälp då dom täcker hälften av mitt ansikte haha.

Juste, jag får inte glömma att rekommendera den otroligt ROLIGA filmen som jag såg med

min pollito idag. Den heter Rio... Filmen gav mig en sådan otrolig lust att åka till Brasilien!

Jag vill vara med i deras stora karnaval, sola i deras stränder och spana in brasilianska plastik-

opererade skönheter (ok, om jag åker till Brasilia kanske;)), dansa samba, tappa bort mig i

djungeln och lyssna till deras vackra språk. Vilken dröm... eller kanske tom en verklighet.. maybe? :)


PS: Solen valde att fokusera på mina läppar idag. Japp, dom är lite "solbrända".

Okej kanske inte solbrända men röda och lite svullna. Det kanske märks på bilderna haha.




Kommentarer
Anonym

Varför inte sola ansiktet?? :D

2011-04-25 @ 21:30:20
Paula

Sv: Jag solar inte ansiktet eftersom jag tar tabletter just nu för min hy :)

2011-04-26 @ 10:54:27 | http://mevsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback