Look at my new hat!

pink pink pink


Glad midsommar eller "missommar" som de flesta uttalar det haha. Idag har jag promenerat och

sprungit, käkat gris och dessutom tagit en tur på Grönan. Mycket trevligt. Jag är ju chilenare om

ni inte märkt det så jag är inte direkt typen som firar midsommar med sill och potatis (eller vad

man nu äter?) Jag startade dagen med att promenera och då jag lider av kort minnesförlust gick

det inte så bra för mig att känna igen vägen som jag gått med Camilla. Så nej Pills, jag gick fel. Så

istället för att ha joggat i en mil så sprang jag kanske en kilometer... Jag straffade mig själv med

magövningar när jag kom hem och sedan mådde jag lite bättre :)


Kommentarer
camilla

Hahaha alltså... Senil!

2011-06-25 @ 11:07:27 | http://cvb.blogg.se/
Paula

Haha det är allvar det här :(

2011-06-25 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback