Det sägs att..

Den som spar han har!


Jag ska impulsivt åka utomlands med mina nuvarande älsklingar ! Haha,

vad ond jag låter, men du vet hur det är. Ena stunden älskar man en person

och den andra vill man bara smälla till den. Så nu ska vi sluta vara ûbergulliga liksom.

Hur som helst kollade jag igenom lite i garderoben och fann en vit kjol som jag köpt i

New York för drygt hundra år sedan. Och då tänkte jag: hmm vad kan jag skapa med

denna.. Sen kom jag på att jag kunde använda den som klänning och dessutom kombinera

den med mitt nya bälte. Den ser ju ut som en "såndär som alla går runt med nu" haha.

Whatever om jag inte har på mig den kan jag bara slänga den över bikinin när jag

är på väg hem från stranden. ÅH VAD SKÖNT ATT VARA LÅNGT BORT HÄRIFRÅN ! ! !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback