At Rrrrrrrrrrrrrrr's place



Är hemma hos R efter att vi varit på Ikea där vi fikade och köpte ramar till de två bilderna som han fick av mig :)

Jag älskar att gå runt där och se på alla exempel på rum, dekorationer och unika inredningar. Jag får sådan

lust att börja jobba som en flitig myra, spara en massa pengar för att flytta och börja inreda! Jag älskar allt som

har med inredning att göra, att dekorera och bilda harmoniska miljöer. När jag flyttar ska alla rum vara unika

och skapa en viss känsla. Men det kan bli lite svårt när jag älskar svart och vitt haha. Jag vill ju inte precis att

mitt hem ska se ut som en shackbräda..



Jag kunde inte låta bli att låta som en töntig morsa med bebisröst
när jag fann dessa fina små varelser haha :D



Det är två små lampor som man tänder/släcker genom att trycka på
deras huvuden. ÅÅÅÅH!!







/Besitos

Kommentarer
Molly Bergström

Tack så hemskt mycket!!!! :D

Jag kommer skriva ett inlägg om PTSD lite senare ikväll :)



Vad händer ikväll? :)

2011-01-11 @ 19:11:08 | http://mooollys.blogg.se/
fanny

haft en bra dag? :)

2011-01-11 @ 19:43:53 | http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback