Ska utmana mig själv




Idag ska jag utmana mig själv och göra Chili con carne. Det kanske låter enkelt
för er som är vana att laga mat men för mig är matlagning ganska nytt. Det var
för drygt en vecka sedan som jag lärde mig koka potatis. Det var enklare än ris
kan jag säga haha, det blev ju till risgrynsgröt dom förstå gångerna! Men men,
vad ska man göra när man inte har en Mami i närheten som lagar mat åt en.. :(


Jag tog receptet från ICA.se



Men fan vad smart du är Torbjörn, kakao passar ju perfekt till kött,
vad konstigt att jag inte tänkt på det innan! SAJK, seriöst vad tänker
han med? Eller har man kakao till chili con carne? Omg haha, känner
mig lite dum nu :O


PÅ KOMMENTARFÄLTET

2007-06-19 Torbjörn Nilsson

Tips: Prova att även krydda med ca 1 tsk kakao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback