Madi dit it again!





Lite då och då brukar min vackra vän Beauty skriva roliga saker på sin status

på facebook haha. Kände mig bara tvungen att dela med mig av dom :D!



BeautyMadeleine Martinez
Oh your nail broke? Well 46 childrens are diagnosed with cancer every single day.
Sorry bout your nail though..
23 hours ago ·  · 



BeautyMadeleine Martinez
‎"Please?" "No." "Please?" "No." "Please?" "Sure." "Really?'' ''No."
9 hours ago ·  · 



BeautyMadeleine Martinez
Gee,kids these days.So you're 10 years old, you have a laptop, iPod, Facebook and a Blackberry. Dude when I was 10 I had pokémon cards.
Sunday at 11:56pm ·  · 






/Besitos

Kommentarer
Bee

hahahah i have my moments xD

people sure do underestimate me -_-



Oye,glömde bort totalt att säga,men jag la till dig i mina länkar under friends i bloggen :)

so peeps som går kan klicka in säg till dig ;)

2011-01-05 @ 01:57:03 | http://beautymadeleine.com
Bee

and Oi dont forget to say Bee or Beauty

annars rycker du bort xD

e trött på att förklara till folk att d faktist e mitt jävla namn och varför bloggen heter så -_-

2011-01-05 @ 01:58:45 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback