SO FAKE


Do you believe

in wannabes?


Jag älskar shorts som liknar kjolar. Dom sitter så vackert löst och fladdrar omkring

när de blir tagna av vinden. SÅ VACKERT! Och det passar perfekt till mig som aldrig

haft något starkt intresse för kjolar. Det är vackert med kjol tycker jag. Fast jag själv

gillar inte det. Och jag kan snabbt och enkelt förklara varför. Jag känner mig obekväm

och på ett konstigt sätt naken. Det känns för öppet och jag oroar mig alltid över om jag

sitter rätt eller om kjolen åker upp och om man ser min rumpa bakifrån. Därför håller jag

alltid på och pillar ner kjolen och ser alltid omkring på folks blickar om dom fått sig en looky-

looky på min rumpa. Jag älskar bekvämlighet och därför struntar jag i att ens försöka förstå

mig på kjolar. AJA! Jag hittade i alla fall dessa fina shorts i BIK BOK. Visst är dom fina? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback