Sexy things..


HI baby, can I

be your moma?


Idag köpte jag ett par väldigt heta shorts från H&M. Så fina och jag köpte dem

med ett presentkort som jag fick av min kusin Alexandra. Muchas gracias prima!

Dom är heta, beiga och gjorda av manchester. jag har en stor passion till shorts

just nu. Ibland har jag det för kjolar, linnen, blusar eller oversize tröjor men just

nu är det shorts som gäller. Sorry, but I have to admit that I'm cheating on you guys!

Ska inte visa upp dom utan ni får nog turen att se dom på mig under våren/sommaren

haha ;) MEN jag spanade in Bik boks hemsida och hittade ett par fina shorts där med!

Och tydligen kostar alla jeans där 100kr just nu. JAAAAALLA DIT.


Kommentarer
Bee

loca,d -100kr

100kr rabatt

inte att alla jeans kostar 100 xD

2011-02-18 @ 14:34:48 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback