Mmm..

Jag och min lilla chokladboll promenerade ända till Coop (4 busstationer från mig), ja tänk er, sååå långt BARA för att jag var sugen på att baka Havreflarn och det fattades sirap och blockchoklad :P

Okej, vi tog bussen en liten bit, men gick hela vägen tillbaka iaf :D

Och nu ligger R på sängen och är lite smått irriterad över att jag bara "måste" skriva det här inlägget. Men vad, jag ansträngde mig med kort och allt :)



Veri profesionale, si si, molto benne èé  ;)



Han sa att jag var FÖR fin för att motstå så han försökte bokstavligen
äta upp mig. Jag ba: okeej..? :o



RESULTATET. Godare än det ser ut, mörk choklad kan faktiskt smaka
gott ibland. Jag gillar ju egentligen mjölkchoklad, lagom är godast. Bra
att jag bor i Sverige dåra ;)



/Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback