Björn axén


På grund av att man inte har kunnat kommentera mina inlägg har jag inte velat blogga, känslig som jag är..

I tisdags var jag och kollade på ettornas visning i Björn Axén Academy i Birger Jarlsgatan. Det var jätte vackert

och jag längtar tills nästa år då jag får se min syster där uppe med hennes skapelser :) Och då ska jag fan sitta på FRONT ROW :mad:
Jag har tyvärr inte världens bästa kamera men men.. :/


Gulliga Peter Elmquist :)


En påfågel kanske?







Den här klänningen var så jävla het. Svart, sammet och med puffar vid axlarna. HOT ;) !


Sen fick man en goodiebag på vägen hem också ;)


/Besitos

Kommentarer
Bee

din syrra kmr komma långt ;D

bästa hår spa,fick jag av henne (a)

-bless her*i wish her the best<3

2010-12-20 @ 21:07:52 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback