I can hear the bells

Who thanks no to

a wedding?


I lördags var jag på ett kurdiskt bröllop och det var så sjukt kul och gissa varför?

Jo, för att jag dansade! Och om man känner mig rätt så vet man att dans är något

jag älskar. Något annat jag älskar är nya människor och kultur. Och gissa vad som

fanns på bröllopet? Jo allt det haha. Jag dansade till kurdisk dans och det tog mig ett

helt varv runt lokalen för att jag skulle förstå stegen :) Fast när jag väl kom igång

så var stegen plötsligt jätte enkla. Men men. Bellas "braiga" kamera hade inga batterier

så det blev inte så vackra bilder på mig dåra. Bella blev fin, men jag är tyvärr inte

lika fotogenisk :( Maria (bruden) var så vacker! Men det var lite synd att hon inte var

nöjd med sminket. Men hon såg fortfarande otroligt söt/vacker ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback