Vad är du?

Är du Snygg eller smart?


Har någon ställt dig den frågan någon gång? Eller har du hört det påståendet ett flertal gånger? Det

har jag. Jag har hört det påståendet så många gånger och jag undrar fortfarande hur det kom till.

Vem var först med att ställa den frågan till en annan individ och trodde den personen verkligen att det

fanns ett rakt, enkelt och ärligt svar till den frågan? Jag trodde att man kunde vara båda, kan man inte

det? Jag trodde att visheten satt i huvudet och inte på kroppen. Och ni vet att det är sant, alla vet att det

är sant. Men ändå fortsätter man att yttra orimliga ord som inte stämmer överens med verkligheten.

Storbystade tjejer är blåsta och de med silikon-bröst är det inget snack om! Herregud! Homer Simpson's

IQ är ju definitivt högre än deras! Jaja, ni förstår vad jag menar. Det är lite synd ändå att det ska

behöva vara såhär. Jag hatar fördomar. Jag skulle vilja lära känna alla personer i hela världen för att

bevisa för alla fördomsfulla personer att dom har fel! Därför vill jag lära mig alla språk i världen, alla

dialekter och accenter för att begripa mig på så många personer som möjligt. Ja, språk är nyckeln till

friheten. Nyckeln till världen!



Jag är snygg och smart. Så det så!

Kommentarer
camilla

Nej fan inte den, jag gjorde ju en länk till den hemsidan. Tryck på det som är understruket! Det är så jävla äckligt.

2011-03-12 @ 23:05:48 | http://cvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback