Gapa stort!


WHat time is it?

It's time for comedy

Muahahah!


Nu ska jag förhoppningsvis se på en komedifilm och delar med mig av lite
blondinskämt så att ni också får skratta lite ;)

- Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

- Varför kunde inte blondinen skriva siffran elva?
- Hon visste inte vilken etta som kom först.

Varför står det 17 blondiner utanför krogen?
- Man måste vara 18 för att få komma in.

Vad säger man till en blondin som inte vill?
- Vet inte. Har aldrig träffat någon.

En blondin sade till sin pojkvän: Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav 
mig 20 kronor bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag: Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för 
att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback