S as in Sexy

ay ay ay, caramba!


Idag följde jag med Richie till staden för att hitta något fint till hans syster som har

avslutning på tisdag. Jag tror verkligen att hon kommer gilla presenten. Den är personlig,

elegant och fin :) Men sedan var han tvungen att jobba så jag trallade runt själv. Det är

kul att gå runt själv, men efter en stund känner man sig stum och behöver någon annans

åsikter, speciellt jag som har så svårt för att bestämma mig för saker. MEN jag gick in i Zara

och hittade mina röda dröm-skor som jag velat ha jätte länge och då fanns dom

min storlek. Jag har storlek 36. Det är lite synd faktiskt, för alla fjortisar har den storleken och

dom hinner före mig. Och nu tänker ni: Jaha, så du använder samma skor som fjortisar? Ja,

det kanske jag gör men skillnaden är att jag bär dom rätt medan fjortisarna bär pumps med

mjukisar. Det är ju lite skillnad. Hur som helst så köpte jag dom och samtidigt hittade jag ett

par blå pumps som var lika sexiga dom med. Två flugor på en smäll. ÅH!!!!!!!!!!


Kommentarer
Beee

muy purrttyyyy :D<3

2011-06-21 @ 14:47:22 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback