Nationaldagen

trevligt


Det är Sveriges nationaldag idag.. Okej det var allt jag hade att säga om det.

Ohh.. Jag solade idag från typ tolv till halv fyra och fan vad varmt det var!

Det är så jobbigt att sola framsidan så det slutade med att jag låg på mage

under majoriteten av tiden och vad hände? Jo jag brände ryggen förstås.

Fast bara lite. Det blev inte sådär rött som en bebisrumpa när dom behöver

idominsalva. Det blev heller inte sådär "naty-rött". Jag ska berätta en sak.

Jo, det är så att min kära syster påstår att hon blivit brun men någon måste

ju tala om för henne att hon inte är det för mig tror hon inte på haha. Hon är

vit och röd. Det ser ju hyfsat trevligt ut *sajk*... Nä men färgen kommer nog att

sätta sig  om ett par dagar och då är det hon som kommer garva åt mig istället. KARMA

Aja, jag ska också erkänna att jag tog en tupplur idag. Inte för att det är något fel med

det men jag fungerar som en bebis. Jag är gosig när jag vaknar och blir trött efter

varje måltid och dessutom älskar jag mjölk! :) Jag undrar när mina bebisfasoner

kommer att sluta. Men jag bryr mig inte. Jag trivs med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback