Homer-hjärnor

jag förlorade oskulden

med en tampong?!


- är du helt jävla =#&"%/ i huvudet? Jag tänker inte svära eller skrika, MEN

seriöst! Vad är det med människor och deras sjuka yttranden? Och säg inte

att ni aldrig hört dessa statements (minns inte ordet på svenska) för då ljuger ni!


- Man förlorar oskulden om man använder tampong

- Man är en hora om man inte gifter sig innan man har sex

- Alla tjejer som plastikopererar sig gör det bara för uppmärksamhet

- Män som gråter är inte riktiga män

- Tonårsstjejer som blir gravida har ingen framtid

- Homosexuella tänker bara på sex



Det här är ju bara ett fåtal yttranden som jag fullkomligt hatar. Jag vet att hata är

ett starkt ord och det är därför jag använder det i det här sammanhanget. Jag tål

inte människor som drar andra över en kam eller som anser att dom är bättre än

någon annan för det är ni FAN INTE! (känns som att jag blivit 15 år igen eftersom

jag har sådan aggression just nu, eller ska jag kanske skylla på PMS?) Nej, jag

tänker fan inte skylla på någonting, såhär tänker jag och såhär kommer jag alltid

att tänka! Och jag har en sak att säga till er som kollar snett på tjejer som dansar

"sexigt" eller "vågat": Ni tjejer är bara avundsjuka över att ni inte FÅR bete er så och

därför försöker ni vända det och få dessa tjejer att framstå som horor. Och om ni

nu fick dansa så, så vet jag inte vart ni skulle vara vid det här laget... Och ni killar är arga

över att inte kunna dansa med tjejerna för att inte få dåligt rykte men om sanningen

ska fram så är det dessa tjejer som ni främst vill ha och som ni kommer vänstra med

när ni gifter er så småningom. Fan vad skönt att jag fick ut allt det här nu haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback