Happiness

åh vad jag älskar staden

när den kryllar av studenter!


Hade en otroligt trevlig dag med Bella idag på staden !  Vi glädjades av alla studenter som

vi såg och skrek med dom så fort dom var i närheten haha. Mötte även på plutten och hennes

syster och så fick jag träffa hennes kusin också :) Nu är jag lite uttråkad och känner att jag

måste göra någonting för jag blir som ett barn under sommaren och har hela tiden spring i bena.

Så nu skall jag tralla till skönheten och se på en film. Men vi ska nog förbi centrum först, I hope :)

Btw Nati, jag lånade din tröja haha ! (bara för att jag vet att du läser det här :D)


Kommentarer
Anonym

Min Acne??

2011-06-01 @ 22:28:42
Paula

HAHA jag visste att det var det första du skulle undra. Och nej, det var inte din Acne. Det är H&M tröjan :)

2011-06-02 @ 11:12:04 | http://mevsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback