Teen mom



Dags för Teen Mom, typ den enda serien någonsin som jag följt såhär länge haha






OM JAG FICK CHANSEN ATT TRÄFFA DESSA MAMMOR
SKULLE JAG SÄGA:


Farrah

Sluta dejta och spendera mer tid med din unge.
Mr right kommer med tiden.

Amber

Boka tid med en psykolog innan du spårar ur helt
och din lilla bebis blir utan mamma.

Catelynn

Precis som adoptions-föräldrarna ger dig tid,
ska du ge dem tid själva med barnet.
Båda behöver läka.

Maci

Ryan är INTE rätt kille för varken dig eller Bentley, det
räcker med en chans låt det inte bli fivehundred-chances.

Kommentarer
Anonym

Men Macys kille heter inte Gary. :D Det var Ambers kille det.. :)

2011-01-22 @ 01:26:36
Paula

Sv; Haha ojdå jag har fiskminne det är därför jag skrev fell. Jag menade Ryan :)

2011-01-22 @ 15:32:49 | http://mevsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback