Remember me.




Jag tog bort hans hand när han sträckte den mot mig. Han tittade på mig lite förvirrat men

jag svarade snabbt "jag måste bara skriva det här". Han gav mig en förstående blick och

fortsatte att kolla på filmen. Ja, jag måste skriva det här.



Jag vill inte att du ska glömma. För att glömma betyder att innerbördet

av dess extistens försvinner och på så sätt försvinner all dess betydelse.



Glöm inte hur jobbigt det känns att ta av sig skorna och råka trampa på en liten vattenpöl.

Glöm inte hur roligt det är att skratta så otroligt att man får en oerhört stark smärta på magen

Glöm inte hur skönt det är att sova ut efter en jobbig arbetsvecka

Glöm inte hur det är att hålla någon i handen och känna hur det blir kladdigt efter en stund

Glöm inte en del. Glöm bara lite. Glöm inte alls..




/Chao

Kommentarer
tjohej vad det går mellan pattar & lår!

måste bara flika in och säga att du är extremt fin , smykikade på dina header-bilder :) sov gott!

2011-01-14 @ 00:13:46 | http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback