Packar väskan..




Japp, jag packar gymväskan för snart ska jag bege mig och gymma. Jag brukar normalt gymma i närheten där

jag bor men R rekommendera ett annat gym som ligger i Fridhemsplan. Så nu får jag se om det stämmer haha..

De har ju gym lite här och var men jag skulle ljuga om jag säger att alla är lika bra. Men det är bra så att man får

hitta sin personliga favorit. Jag älskar att kunna välja. Idag ska jag köra svank (äntligen efter att ha haft tränings-

värk i hela två dagar!), armar och ben (främst lår). Vad jag än fokuserar på så börjar jag alltid med kondition

såklart och för att uppnå den bästa fettförbränningen ska man springa intervaller. Jag börjar med att gå

snabbt och sedan springa, gå snabbt sedan springa osv.


Jag gymmar i Fitness24/7 if u wonder ;)





/Besitos 

Kommentarer
Bee

jag kan inte kommentera det andra inlägget,men hoppas det känns bättre snart <3

jag e också lite emotional idag -_-

blir sur på allt & alla.not my day.



2011-01-10 @ 19:15:28 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback