Mevsme



Hur skulle det kännas att vara tillsammans med sig själv?


Det skulle vara perfekt, jag skulle veta exakt vad min andra jag ville, vad hon störde sig på och

hur jag skulle kunna överraska henne på det mest romantiska sättet utan att hon skulle tycka att

det var klyschigt. Nej, think again. Jag skulle inte vilja  vara tillsammans med en person som vet

exakt vad jag tänker och allt på mig själv som jag stör mig på, skulle jag bli störd på av den andra personen.

Jag älskar att bli exalterad, att känna spänning och att inte veta vad som kommer att hända, att känna

att vad om helst kan hända. Det är så det brukar kännas när man ska (eller inte?) påbörja ett

förhållande. Och allt det, skulle i så fall försvinna..









/Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback