Make-up time


Dear, would you make me a cup of coffee?

Se så tidigt jag är uppe! Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig, men då leggings (bekvämt

och flexibelt) är mitt favorit-plagg kommer det att bli det tillsammans med någon oversize tröja kanske.. När jag

inte vet vad jag ska ha på mig brukar jag alltid börja med att sminka mig för annars tycker jag att ingenting

passar, vilket hör ihop med att jag är helt ofixad och morgontrött. Så jag rekommenderar dig att börja med

sminket, så kommer du att uppskatta dina plagg på ett helt annat sätt. WOW haha ;)





Nej, jag kan ju inte få nog av den här låten..





/Besitos

Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-09 @ 11:17:01 | http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback