I said it and I did it.



Jag lyssnade på lite klassisk musik och målade. Jag bryr mig inte riktigt om klassisk musik,

men det kan vara fint ibland. Och jag kan inte koncentrera mig till musik med för många ord

eftersom det distraherar mig. Jag gillar att lyssna på "bakgrundsljud" när jag skriver eller

målar. Okej ursäkta mig lite, jag menade inte att Mozart's musik är bakgrundsljud men ni

förstår väl vad jag menar. I rather listen to Mozart than Jay-z when I paint ;)



"Killen med stor näsa som

köpte en pälsmössa"







Richie blev också sugen på att måla när han såg lilla mig pensla på pappret...

Han säger att det är en instängd snöflinga och att solen står för evighet. Gullegull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback