Grönt är skönt




Idag har Edith varit här och hon har varit så gosig att jag inte alls kände för att

sitta vid datorn idag haha. Edith är en fransk bull dog :) Men förutom att gosa med

henne så testade min syster en uppsättning på mig som blev jätte vacker ! R tog

en massa bilder som jag kanske lägger upp snart...

MEN jag ljuger om jag inte säger att det var skönt att slappna av efter bilderna och

släppa ut mitt hår haha. Jag brukar ju inte ha uppsatt hår och dom där hårnålarna

satt ju åt riktigt bra :p Även fast min syster borstat igenom håret ett antal gånger

så finns det fortfarande volym kvar och håret blev även naturligt vågigt. Fint fint.


Nu är det dags för lite sexual healing (alltså låten haha) och bluff ;)

Kommentarer
Bee

hermosa <3

2011-01-31 @ 10:45:31 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback