Fotbollsspelare med trähuvuden!


Jag har aldrig varit fascinerad av fotboll. Ett helt gäng vältränade och motiverade killar som bara har en sak i

huvudet: bollen. Nej, det är mycket mer än så skulle en fotbollsälskare säga, okej berätta vad isåfall? Och ser

dem på match måste man vara helt tyst för att dom kan ju såklart inte göra två saker samtidigt. Se på en boll och

konversera, oj vad ansträngande det låter... sajk! Håller ni inte med mig skulle det vara trevligt med en

realistisk motivering. Tack haha :)!



Exempel på fotbollsspelare med trähuvuden:

"Det gör ingenting om vi förlorar varje match, så länge vi vinner ligan!"
Mark Viduka

"Jag fick en smäll på vänstra vristen, men något sa mig att det var den högra!"
Lee Hendrie

"Jag såg Blackburnmatchen på tv när det plingade att George Ndah hade gjort mål i första minuten mot
Burmingham. Min första reaktion var att ringa honom, men så kom jag ihåg att han var ute på planen och
spelade!"
Ade Akinbiyi

"Jag fann mig aldrig tillrätta i Italien. Det var som att bo i ett främmande land!"
Ian Rush

"Mina föräldrar har alltid funnits där för mig, ända sedan jag var sju år!"
David Beckham

"Jag ligger fem mål efter Arsenals målrekord. Inte för att jag räknar..."
Ian Wright

"Vi förlorade därför att vi inte vann!"
Ronaldo

"Alex Ferguson är den bäste managern jag har haft på den här nivån. Faktiskt är han den ende managern
jag har haft på den här nivån. Men han är den bäste managern jag haft!"
David Beckham

"Jag brukar ta på mig höger sko först, och därefter naturligtvis höger strumpa!"
Barry Venison



No offense haha, dom är ju bra på att springa efter en boll ;)








/Besitos

Kommentarer
MISS TILLY

hehe ibland är det bara komplimanger som behövs för att lysa upp ens dag :) vi människor måste bli bättre på att dela och inte bara ta!

2011-01-10 @ 20:21:55 | http://mstilly.blogg.se/
Anonym

omg ahahaha det här fick mig att skratta ut högt.

2011-01-10 @ 21:36:02
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-10 @ 21:53:20 | http://vadfanskajagheta.se
Luu

Tack för att du anmält dig i min tävling ’Vem är Sveriges största blogg?’! =)

Fler bloggar än jag trodde har anmält sig, och därför kommer det ta ett tag att läsa igenom alla, så jag vet inte riktigt när jag kan utse vinnarna. Men håll dig uppdaterad på bloggen! Trevlig kväll (:

2011-01-10 @ 21:57:56 | http://chanialuu.se
Paula

Sv; Bra att jag fick någon på min sida, eller att skratta haha

2011-01-10 @ 22:30:04 | http://mevsme.blogg.se/
FowZie ♥ ~ felicia aulén

såklart det är träskalligt med sånt där yttrande.. haha :) de är lite blondin-symtomer :)

2011-01-10 @ 22:50:56 | http://hblogg.se/feliciaulen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback