Young money


- Call me nasty

I don't give a FUCK


Jag bara älskar den här låten så jävla mycket. Fan vad jag svär!

Haha ja men det är så det låter när jag talar med mig själv. För

varje gång jag skriver något så repeteras orden högt i mitt huvud

vilket det också gör för dig när du läser det här :) HUR SOM HELST

så gillar jag melodin och texten är ju nice också. I like the concept.

Skoja, eller? Jag vet inte själv ens... Jag bryr mig inte, I love Young

Money i alla fall. Synd bara att man inte hör hälften av orden som

säger bara för att dom är så "grova". Aja om ni vill lyssna på den

riktiga versionen så har jag lagt upp den under videon :)


Young Money - every girl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback