Trion



"I'm totally under

control baby"


Alla dessa tre hör ihop vilket betyder att om du bestämt

dig för att ge upp en kan du lika väl ge upp alla andra.

Varför? Jo för att alla tre är beroende framkallande och

dessa parastier kommer att förfölja dig i resten av ditt

liv om du inte bryter kontakten direkt. Om du lämnar en

kommer dennes faster snus, sedan kusin cigg och till sist

din bror vodka haha.. Vad skulle jag rekommendera? Att

välja en? Nej jag rekommenderar ingenting. Det är vad det

det är. Men man ska inte låta sig själv luras. Låt dig ha

kontrollen, inte det du håller i handen.


- Nä fy jag snusar inte. Men du dricker ju..
- Nej jag har aldrig rört en cigg! Men du snusar ju..
- Alkohol är en synd. Men du röker ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback