Tjejmilen!


- Run Paula,

RUUUUUUUN!


Jag har blivit något lite mycket intresserad av att springa. Förut gymmade jag för olika

anledningar och fokuserade på specifika delar under varje gympass. MEN nu känns det

som om jag bara vill springa, springa, och fortsätta springa när jag kör uppvärmning. Nu

är det inte längre en uppvärmning utan det är något jag fokuserar på. Det är så skönt

att bara springa. Terapi i en hälsosam form haha! Nu är jag hur som helst jävligt taggad

och motiverad och har därför besökt tjejmilen och funderar på att springa den för första

gången :D! Och gissa när den äger rum? Den 3 september !!!! Okej, ni förstår inte men

faktum är att jag fyller år den dagen. Tecken eller vad? ;)



Tjejmilen

(sammanlagt 10 km)

Kommentarer
Bee

hihi tjejmilen? du o dina ideer xD

minns när du att du skulle göra lumpen :P

men om du gör milen,ska jag vara the retard som skriker ut ditt namn och hejjjjar på dig med fetaste skylten; I KNOW HER,SHES MY FRIEND! AND SHES GON' BEAT YO ASS!

(A)

2011-02-07 @ 10:19:26 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback