That's just nasty!


- Morning folks!


Güten morgen allesamman! Planen var att jag skulle ta bussen 9:13 för att

gymma men så överambitiös känner jag mig tyvärr inte.. Jag ska träffa B

för att ta en runda i staden och sedan äta/fika :D Mycket, mycket trevligt

skall det bli ! Fast det är inte förrän klockan 13:00 haha



Alltså det är en sak och säga att mens är naturligt MEN att ha med en blodig

binda på ett video-inlägg är inget som jag skulle kalla fräscht.. Okej, hon gjorde

det självfallet inte med flit (enligt min teori) men vad jag undrar är varför hon

inte slängde bindan automatiskt efter att hon bytt den? Eller var det inte hennes,

eller orkade hon helt enkelt inte? IT DOESN'T MAKE SENSE IN MY EARS! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback