Tangled


I love movie Nights!

sometimes...


Kom precis hem från bion! Först åt jag en otroligt god middag och sedan fick vi

springa lite för att hinna med tåget men vi hann i alla fall :) Vi såg på Tangled!

En film som jag längtat till att se på i flera månader och nu har jag äntligen sett

den! Den var så rolig och är nu etta på min "Top animerade filmer" lista. SKOJA

bara, jag har ingen sådan lista men den är absolut min favorit just nu. Sorry, men

den knäckte The princess and the frog. Because this one had more action and humor.

Nu ska jag blogga färdigt för ska alldeles strax ner och se på ännu en film med R. Dock

en djupare film den här gången. Jag tror att den heter "Into the wild". TJINGELING !


Btw jag såg på snövit häromdan, på tal om ingenting. Eller jo förresten, jag kallas ju för snövit !

Jag vill ha dig! ----------->

Kommentarer
bee

omg into the wild e sååå bra,'johnny truelove' haha

sjuka e att den a baserad på verklig historia.

synd att han dör fan :'(

2011-02-16 @ 11:10:09 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback