No darling, it's not time to be pollite



sluta stirra innAN JAG

UTSÖNDRAR EN NATURLIG,

OSYNLIG & LUFTIG MÖK PÅ DIG!



Varför i hela #%&7!! glor du på mig? Varför sitter du som en idiot med korsade ben och okammat hår

och glor på mig? VAD FAN VILL DU? Har du ingen mun? Jo det har du för jag ser den jävligt bra från

den här vinkeln. Jag ser en mun som inte har mage nog att öppna sig och förklara för den upprörda

flickan (läs jag) vad fan den vill! Är det min eyeliner som är sne kanske? Ser jag oproportionell ut? Är

jag en intressant person att skåda? Eller är det kanske du som är den "intressanta" här? Har du ett

sjätte sinne som gör att du kan läsa rakt igenom mig och höra mina desperata tankar som bara sprutar

ur mig? Skriker dom så högt att du inte kan sluta lyssna? Är det så eller? Kan du höra mina tankar som

förklarar hur jag känner? Som informerar dig om hur FUL jag känner mig idag? Jag vet att den här

jävla tröjan skulle sitta tusen gånger bättre på Kate Moss och att om jag tränade lika mycket som

jag borde, så skulle jag tillslut få mina drömben. JAG VET DET REDAN TACK SÅ MYCKET! Förresten

vill jag inte höra ett ord från dig. Du luktar säkert filmjölk eller tandkräm för du har två vita fläckar

runt din mun. Och ni gubbar skrattar åt spegelkåta tjejer när det egentligen är NI som behöver en liten

extra titt i spegeln! För annars skulle incidenter som denna aldrig inträffa! Och du, tro inte att jag

kommer ställa mig upp och byta plats och på så sätt anpassa mig efter dig för att slippa ditt respektlösa

beteende. Nä, nu orkar jag inte mer. Fula lilla jag ska sova resten av resan hem..



En medelålders man stiger upp från sin sittplats på tunnelbanan och går rakt fram mot en halvsovandes

tjej och säger: Ursäkta, men du inte heta Yasmine? Tjejen vaknar till och svarar lite vismigt:

Eh, nej..

Kommentarer
Kulan

Jäklar, hårda ord =)

2011-02-03 @ 17:38:45 | http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback