CUT!



Sax sax,

säx, Sexy!


Har ni  tänkt på att uttrycket: Tjo-faderittan-hej! i själva verket låter som: Sho, faller fittan? Hej!

HAHAHHAHA den kom jag på alldeles själv! Grattis till mig! Skämt åsido men seriöst nu suger jag

riktigt hårt på att blogga. Men det gör inget för att solen kommer så småningom ploppa fram och

skina på mina strån (dvs hårstrån) och bleka mitt vackra hår, och då kommer Paula bli motiverad!

Så lilla du som citerade P.Diddy som sa "Money motivates", kan slänga det uttrycket i toan för att

pengar påverkar inte min motivation någonstans. Det är SOLEN som gör det! Aja hur som helst så

har min syster klippt mig idag vilket var på tiden eftersom mitt hår var så pass slitet att det såg ut

som en enda stor julgran. Okej, nu överdrev jag nog lite men slitet som fan var det! Nu är det både

fräscht och vackert och det enda jag längtar till nu är att färga det. Det kommer bli så fint (hoppas jag)

och det bästa är att under sommaren kommer det förhoppningsvis blekas något ytterligare. ÅHH så hett

med solblekt hår!!!



Det här är jag just nu. Ful som en stryk fast med en blick som säger att jag har
något på gång. Ja, det har jag. Fast det håller jag förstås för mig själv eftersom
det rör mig och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback