Big B


Big brother

vanessa!


WTF, seriöst hur länge till kommer det att snöa? Okej jag ska inte klaga men jag längtar

mycket till sommaren! Vet ni vad som är så gulligt utomlands som dom även borde

"installera" här? En massa kiosker med godis och glass lite här och där! Det är väl inte

bara jag som tycker det är gulligt och som blir så busigt glad att jag bara vill hoppa runt

som en groda? Nej, tänkte väl det. Så skriv upp det Raffe (Reinfeldt) ;) Nu är det dags

för lite mer Big brother hahahahah! Håller med Kissie om att det var lite synd att dom inte

tog in finare personer till programmet. För JA, såklart det är roligare att se på dumma,

snygga och spontana människor på tv! Vanessa är definitivt snyggast. Tänk att hon har

gått från man till kvinna och ändå lyckats knäcka dom andra "riktiga" tjejerna haha synd..


Kommentarer
Bee

du blir så vacker på bilder -___-

-jealousy-

2011-02-23 @ 21:05:54 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback