ÄNTLIGEN!!!


- DO i Look

Hot to you?


Äntligeeeeeeeeeeen fick jag hem min leopard- jumpsuit från H&M.

Jag prövade den och den kunde ju fan inte sitta mer perfekt. Jag

älskar den haha, ser verkligen fram emot sommaren nu. Eller jag

kanske kan börja använda den till våren till och med haha? ;) Jag

vet att jag inte bloggar så mkt längre MEN jag har väl helt enkelt

fastnad för det "riktiga livet" I guess... Aja nu måste jag stressa för

att inte komma försent till min dejt. Vadå dejt? Ja dejt! Jag älskar

dejter. Så DU vet :D TJINGELING!!!




Åh jag längtar till resten av beställningen anländer! Det andra kommer i mitten av mars.. :(

Kommentarer
bee

jag fick också mina saker hem,allt satt perfect ;D

fast jeansjackan kmr också i mars -_-

2011-02-16 @ 11:08:28 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback