Sexig i parentes?


-Honey, you look

adorable!


Jag klickade hem den här fina bikini-outfiten. Kommer bli otroligt skönt att bli

brun och slippa bikini-linjerna vid axlarna. Passar ju perfekt med volanger när

man har mini-bröst som jag och dessutom behöver jag inte oroa mig över att mina

bröst helt plötsligt ska "ploppa ut" ur bikinin haha. Precis, det problemet slipper jag.

Dock ville jag ha den här modellen i svart men min storlek var slut. Typiskt. MEN det

gör inget, för jag har alltid svart på mig och det är alltid kul att pröva på nya mönster.

Min boy fick sin vilja. (den här gången ;))


Kommentarer
Bee

såå söt :D me like (a)

2011-04-12 @ 19:30:36 | http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback