GRATTIS MI AMOR!

Det är ingen vanlig dag

för det är baby's

födelsedag!


Ja, här sitter man lagom sent och väntar på att min andra halva ska komma hem till mig!

Jag vet att jag blir sen och förlåt för det älskling men den som väntar på något gott... ;)

Nu ska jag tala så att NI förstår mig. Jag ska strax åka till stan för att fira mi AMOR

som fyller hela 20 år idag (i mina ögon kommer du dock alltid att vara en baby haha) !

Och dessa bilder är FÖR DIG MI AMOR! Jag önskar alla en otroligt trevlig valborg för

det kommer jag att ha hahaha! Vi kanske ses i vimlet uhlala :D PS: glöm ej varannan

vatten för det kommer jag EJ göra !


Kommentarer
Bee

klänningen sitter ju skitbra :D

stolt* -gives myself a pat on the back- Good job Bee,good job. hihi (a)

2011-04-30 @ 21:37:04 | http://beautymadeleine.com
Paula

Ja den satt perfekt! tillsammans med mitt vackra läppstift :D



Gracias linda <3

2011-05-02 @ 20:14:10 | http://mevsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback