No sleep




Jag lyckades somna vid halv 8 på morgonen efter att ha varit ofattbart energisk

hela kvällen/natten och låtit R plågas av mina torra skämt och barnsliga uppförande.

Tyvärr är jag återigen uppe nu efter att ha vaknat lagom svettig och törstig. Jag skulle

ljuga om jag inte säger att jag är trött, men hickan jag har känns som en elektrisk stöt som

kommer med jämna mellanrum och som vägrar ge sig. Är det bara jag som får hicka från

ingenstans utan att ha varken druckit/ätit något? Jag har i alla fall en teori om att det

kan vara för att jag "sväljer fel" eller något. :S





Det var vid en tidpunkt då jag INTE kunde sluta skratta när jag från ingenstans kom på att R är

lik en kändis. R hade en aning om att det var Cuba Gooding Jr, men eftersom jag inte visste vad

han hette var jag tvungen att söka på google och se om det stämde. Och JA, det stämde

så några sekunder efter låg jag på golvet full av skratt och sprattlandes som en ful skalbagge.

Nej, jag förstår fortfarande inte varför det varroligt.. :/


Cuba Gooding Jr :D





/Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback